Tartalmi megújító képzések
A 20. század első felének nemzeti konzervatív és transzilván irodalma és tanításának módszertani lehetőségei
Herczeg Ferenc, Reményik Sándor, Dsida Jenő, Wass Albert… A XX. század magyar, transzilvánista, illetve Kárpát-medencei kisebbségi magyar irodalmának kiemelkedő alkotói, az Erdélyi Helikon íróinak munkássága a korábbi évtizedek irodalomoktatásában alig-alig kapott helyet. Mivel a magyar irodalom tantárgy különösen alkalmas a…
Vegyes(jelenléti, távoktatás)magyar nyelv és irodalom tanárok30A biológia tantárgy tartalmi szabályozása a felső tagozaton a Natban, a kerettantervekben, és ennek megjelenése a tankönyvekben
A Kormány 2020-ban módosította a Nemzeti alaptantervet, és ezzel egyidejűleg új kerettantervek készültek az egyes tantárgyakhoz. A köznevelési intézményekben zajló mindennapos nevelő-oktató munka hatékonyságának és eredményességének növeléséhez elengedhetetlenül fontos a tantervi szabályozók, valamint az állam által biztosított – hagyományos és…
E-learningbiológiatanárok15A biológia tantárgy tartalmi szabályozása a gimnáziumban a Natban, a kerettantervekben, és ennek megjelenése a tankönyvekben
A Kormány 2020-ban módosította a Nemzeti alaptantervet, és ezzel egyidejűleg új kerettantervek készültek az egyes tantárgyakhoz. A köznevelési intézményekben zajló mindennapos nevelő-oktató munka hatékonyságának és eredményességének növeléséhez elengedhetetlenül fontos a tantervi szabályozók, valamint az állam által biztosított – hagyományos és…
E-learningbiológiatanárok15A digitális kultúra tantárgy tartalmi szabályozása a felső tagozaton a Natban, a kerettantervekben, és ennek megjelenése a tankönyvekben
A Kormány 2020-ban módosította a Nemzeti alaptantervet, és ezzel egyidejűleg új kerettantervek készültek az egyes tantárgyakhoz. A köznevelési intézményekben zajló mindennapos nevelő-oktató munka hatékonyságának és eredményességének növeléséhez elengedhetetlenül fontos a tantervi szabályozók, valamint az állam által biztosított – hagyományos és…
E-learningdigitális kultúra tanárok15A digitális kultúra tantárgy tartalmi szabályozása a gimnáziumban a Natban, a kerettantervekben, és ennek megjelenése a tankönyvekben
A Kormány 2020-ban módosította a Nemzeti alaptantervet, és ezzel egyidejűleg új kerettantervek készültek az egyes tantárgyakhoz. A köznevelési intézményekben zajló mindennapos nevelő-oktató munka hatékonyságának és eredményességének növeléséhez elengedhetetlenül fontos a tantervi szabályozók, valamint az állam által biztosított – hagyományos és…
E-learningdigitális kultúra tanárok15A dráma és színház tantárgy tartalmi szabályozása a Natban, a kerettantervekben, és ennek megjelenése a tankönyvekben
A Kormány 2020-ban módosította a Nemzeti alaptantervet, és ezzel egyidejűleg új kerettantervek készültek az egyes tantárgyakhoz. A köznevelési intézményekben zajló mindennapos nevelő-oktató munka hatékonyságának és eredményességének növeléséhez elengedhetetlenül fontos a tantervi szabályozók, valamint az állam által biztosított – hagyományos és…
E-learningdráma és színház tanárok15A fizika megjelenése és szerepe a különböző tantárgyakban (kémia, földrajz, biológia)
A fizikai ismeretek, törvényszerűségek számos más tantárgyban – így a kémiában, a földrajzban vagy éppen a biológiában is – megjelennek. A továbbképzési program célja, hogy a komplex természettudományos szemléletet követve megmutassa a fontosabb fogalmak (mozgás, rezgések, erők, nyomás, energia, stabilitás,…
Jelenlétibiológiatanárok, földrajz, kémia30A fizika tantárgy tartalmi szabályozása a felső tagozaton a Natban, a kerettantervekben, és ennek megjelenése a tankönyvekben
A Kormány 2020-ban módosította a Nemzeti alaptantervet, és ezzel egyidejűleg új kerettantervek készültek az egyes tantárgyakhoz. A köznevelési intézményekben zajló mindennapos nevelő-oktató munka hatékonyságának és eredményességének növeléséhez elengedhetetlenül fontos a tantervi szabályozók, valamint az állam által biztosított – hagyományos és…
E-learningfizikatanárok15